מבצעים דילים והנחות ענק באתר הקניות הגדול בעולם AMAZON

יום רביעי, 24 בפברואר 2021

נאבד לי המתאם של המקלדת והעכבר האלחוטי מה עושים?

נאבד לי המתאם של המקלדת והעכבר האלחוטי מה עושים
אין דבר יותר מרגיז מזה שהמתאם של המקלדת והעכבר האלחוטי הולך לאיבוד. אתם מחפשים בכל הבית, הופכים את הספה, המיטה, מחפשים בארונית, מחפשים מתחת למיטה, וברגע שאתם כבר ממש מיואשים אחד מבני הבית אומר לכם "תנסה לחפש איפה ששמת אותו", אתם כבר במצב שלא יכולים לשמוע אף אחד ואז מתחילים את שלב הייאוש ואומרים עזוב נקנה כבר מקלדת ועכבר חדשים, מה שאתם לא יודעים זה שלא חייבים לקנות את כל הסט חדש אפשר לקנות רק את הדונגל כלומר המתאם האלחוטי מבלי לקנות את כל הסט מחדש.

סיפור אישי: יום אחד הייתי צריך לשים את המחשב בתיקון אצל היצרן כדי לבצע "מימוש אחריות", אז הלכתי והוצאתי את כל הכבלים שמחברים את כל ההתקנים למחשב והוצאתי בלי לשים לב גם את המתאם האלחוטי של המקלדת והעכבר ואל תשאלו אותי איפה שמתי אותו כי עד עצם היום הזה לא מצאתי אותו. כשחזר המחשב מתיקון רק אז נזכרתי שלמעשה איבדתי את המתאם האלחוטי של המקלדת והעכבר, אין דבר יותר מרגיז מלאבד את המתאם בלוטוס האלחוטי של המחשב.

 

אז מה הפתרון?

אחד הפתרונות הטובים ביותר שמצאתי באינטרנט זה מתאם התקני בלוטוס אלחוטיים של לוגיטק, מתאם כזה יכול לשלוט עד 6 התקנים כמו עכבר, מדפסת וכדומה. אך מה הקטצ'? המתאם צריך להיות מתואם להתקנים שמבוססים בטכנולוגיית Unifying של לוגיטק. וזו סיבה טובה לכתוב התקנים שתומכים בטכנולוגיה הזו כדי שלא תצטרכו לקנות 8 מתאמים לכל התקן בלוטוס אלחוטי שתרצו לשים במחשב.

המתאם של לוגיטק הוא אוניברסלי להתקנים שתומכים (מבוססי יוניפיי) וטווח הקליטה שלו הוא עד 10 מטר בקו אווירי ישיר רציף ללא חסימות כמו קירות מכשולים וכדומה, וזה הגדולה לטכנולוגיית ה 2.4 גיגה הרץ. המתאם בלוטוס האלחוטי הזה מתאים למערכות ההפעלה וינדוס 7,8,10 וגם למחשבים מבוססי מערכת הפעלה מקינטוש 10.10.

ניתן למצוא את המתאם בכל רשתות המחשבים המובילות.

מקווה שנהניתם מהמדריך, שתפו את הפוסט עם חברים שלכם והירשמו עוד היום לבלוג ותוכלו לקבל מייל בכל פעם שאני מוציא כתבה או פתרון לתקלה חדש.


אין להיסמך על תוכן המאמר, ואין הוא מהווה כהמלצה לבצע פעולה כזו או פעולה אחרת שכתובה בכתבה, הכתבה נכתבה מתוך ניסיונו של כותב המאמר והוא לא מהווה המלצה לנקיטת פעולה כלשהי. הכתבה נכתבה על מנת לשפר את הידיעות ולתת ערך מוסף לגולשים ולטכנאים שמגיעים לפתור תקלות במחשב ולתת להם עוד זווית ראיה אך אין להיסמך עליה. במידה ואתם מבצעים רכישה מהאתרים המקושרים וודאו עם המוכר שהמוצר האלקטרוני מתאים למדינת ישראל מבחינת רמת המתח וולט וה PLUG. שימו לב שפלאג US לא מתאים לישראל. האתרים המקושרים הם אתרים שאינם שייכים לבעל בלוג זה אלא לחנויות שפזורות ברחבי האתרים הגדולים כדוגמת איבי ודומיהם. וכל נקיטת פעולה הינה על אחריות המקליק, במידה והנך מתחת לגיל החוק הנך מתבקש לא לבצע רכישה באתרים אלא רק על ידי השגחה של אדם מבוגר. יש לקחת בחשבון שאתם עשויים לשלם מכס וגם לחברות השילוח ולכן חשוב לבדוק כמה המוצר שלכם עולה והאם תשלמו עליו מכס או שזה כולל הכול, בדקו אם מוכר החנות באתר המקושר. 

 

קרדיט תמונות:

Graphics Mouse