תמיכה טכנית כיום יכולה להגיע בשלל צורות וגרסאות. כמו למשל:
- תמיכה טכנית טלפונית
- תמיכה טכנית באמצעות "הצ'ט הדיגיטלי"
- תמיכה טכנית "שליטה מרחוק על המחשב שלכם"
- תמיכה טכנית - להגיע אליכם פיזית הביתה
- תמיכה טכנית באיסוף המחשב שלכם ישר לתיקון
- הגעה פיזית שלכם אל המקום שמספק תמיכה טכנית (כמו מעבדת מחשבים)
הרבה אנשים מעדיפים תמיכה טכנית בשליטה מרחוק על המחשב, והסיבה לכך היא ברורה, ראשית כל זה יותר קל, פחות מגביל את האנשים מבחינה דמוגרפית, מהירות התיקון גם כן הוא פקטור רציני בעיקר לאנשים שמשתמשים במחשב וזקוקים לו כמו חמצן לנשימה ולאנשים עובדים, כל זה טוב בכל מה שקשור לתקלות קלות, ישנן תקלות חומרה שבלתי ניתן לתקנם דרך תמיכה טכנית בשליטה מרחוק ואז יש צורך או לאסוף את המחשב מבית הלקוח או להגעה פיזית של טכנאי לבית הלקוח כדי לאסוף את המחשב אל המעבדה או במידה וישנה אפשרות אז לתקן את המוצר בבית הלקוח.
מה אתם הייתם מעדיפים?
מוזמנים ליצור קשר בלחיצה על הכפתור באתר בשם "פתיחת קריאה" ואשמח לעזור
ניתן לפנות אלינו דרך "הצ'ט הדיגיטלי".
ניתן לפנות אלינו דרך "הצ'ט הדיגיטלי".
לאחר פתיחת הקריאה נא ליצור קשר בטלפון: 052-6842662