מבצעים דילים והנחות ענק באתר הקניות הגדול בעולם AMAZON

תמיכה טכנית

כשאומרים לכם תמיכה טכנית מה ישר עולה לכם בראש? אני מניח שכל אחד עם הדמיונות הפרועים שלו יאמר "המחשב נשרף", או "אין אינטרנט", כן אני מודע לזה, היום האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מאתנו ולא היה צריך מהפכה תעשייתית בשביל זה כדי שזה יכנס, זה פשוט נכנס, וכשזה נכנס זה השאיר אבק אחריו. 

תמיכה טכנית כיום יכולה להגיע בשלל צורות וגרסאות. כמו למשל:
  • תמיכה טכנית טלפונית
  • תמיכה טכנית באמצעות "הצ'ט הדיגיטלי" 
  • תמיכה טכנית "שליטה מרחוק על המחשב שלכם"
  • תמיכה טכנית - להגיע אליכם פיזית הביתה
  • תמיכה טכנית באיסוף המחשב שלכם ישר לתיקון
  • הגעה פיזית שלכם אל המקום שמספק תמיכה טכנית (כמו מעבדת מחשבים)
הרבה אנשים מעדיפים תמיכה טכנית בשליטה מרחוק על המחשב, והסיבה לכך היא ברורה, ראשית כל זה יותר קל, פחות מגביל את האנשים מבחינה דמוגרפית, מהירות התיקון גם כן הוא פקטור רציני בעיקר לאנשים שמשתמשים במחשב וזקוקים לו כמו חמצן לנשימה ולאנשים עובדים, כל זה טוב בכל מה שקשור לתקלות קלות, ישנן תקלות חומרה שבלתי ניתן לתקנם דרך תמיכה טכנית בשליטה מרחוק ואז יש צורך או לאסוף את המחשב מבית הלקוח או להגעה פיזית של טכנאי לבית הלקוח כדי לאסוף את המחשב אל המעבדה או במידה וישנה אפשרות אז לתקן את המוצר בבית הלקוח.

מה אתם הייתם מעדיפים?

מוזמנים ליצור קשר בלחיצה על הכפתור באתר בשם "פתיחת קריאה" ואשמח לעזור
ניתן לפנות אלינו דרך "הצ'ט הדיגיטלי".

לאחר פתיחת הקריאה נא ליצור קשר בטלפון: 052-6842662