מבצעים דילים והנחות ענק באתר הקניות הגדול בעולם AMAZON

יום שלישי, 2 במרץ 2021

פתרון ל- המחשב הנייד לא נדלק

פתרון ל- המחשב הנייד לא נדלק
הגעתם לעבודה והוצאתם את המחשב הנייד מהתיק ושמתם אותו על השולחן, אתם לוחצים על כפתור ההדלקה של המחשב הנייד והוא לא נדלק... אתם ישר מתחילים לאכול סרטים שכל החומר שלכם הלך, ולחץ הדם שלכם יורד מתחת למינימום הנדרש, הכי חשוב זה לא להיכנס לפניקה, דעו שרוב הסיכויים שכל החומר שלכם בדיסק הקשיח נשמר. בכתבה זו אני אנסה לענות על הסיבות שיכולות לגרום למחשב לא להידלק ועל הפתרונות האפשריים שעשויים לתת לכם מענה לתקלה זו.

 

סיבות שיכולות להיות שהמחשב לא נדלק:

  • ראיה ויזואלית של המטען והמחבר שבמחשב שאליו מכניסים את המטען
  • האם יש חשמל בבית?
  • האם השקע החשמלי בקיר תקין?
  • האם הכבל מיקי מאוס מחובר למטען? (במידה וזה בפיצול)
  • האם המטען מחובר היטב למחשב הנייד ויש מגעים?
  • הסרת הסוללה וניסיון להדלקת המחשב (יכול להיות שהיא מקצרת או תקולה)
  • הסרת דיסק קשיח וניסיון להדלקת המחשב (יכול להיות שהוא מקצר)
  • ניסיון להחלפת כרטיס זיכרון (אולי תקול או מקצר)
  • איפוס ביוס ע"י כפתור CMOS או הוצאת סוללת CMOS והמתנה והחזרתה
  • לוח אם תקול או אחד מהרכיבים בו
  • ניסיון בהחלפת מאוורר

כל מה שכתבתי הוא לא בהכרח לפי הסדר הנכון, זה מאוד תלוי במקרה, אלו כל האפשרויות שאני חושב שטכנאי מחשבים מקצועי ומיומן היה עושה כשהוא היה מגיע לקריאה של מחשב נייד שלא נדלק.

הרבה פעמים אנשים אומרים "המחשב לא נדלק" אבל הוא כן נדלק, מה שלא עולה זה תוכנת הווינדוס, ולכן יש פה לפעמים שיבוש מילים של משתמשים.

אם אתם משתמשים רגילים ולא טכנאי מחשבים מקצועיים ומיומנים נא לא לבצע שום דבר ממה שכתוב פה כי אתם לא מומחים בתחום. אם אתם טכנאי מחשבים מקצועיים ומיומנים לפני שאתם מתעסקים במחשב של הלקוח תתשאלו אותו כמו שצריך ותשאלו אותו "האם יש לכם עדיין אחריות", במידה והלקוח עונה שהוא לא יודע, תשאלו אותו אם יש לו את הקבלה ואם בוצעה הרחבת אחריות למחשב הנייד. במידה וכן שלחו אותו לבצע מימוש אחריות וקחו כסף על הביקור. אין שום סיבה שבעולם שלקוח ישלם כסף כשיש לו כיסוי ביטוחי דרך יבואן המחשבים.

מקווה שנהניתם מהמדריך, שתפו את הפוסט עם חברים שלכם והירשמו עוד היום לבלוג ותוכלו לקבל מייל בכל פעם שאני מוציא כתבה או פתרון לתקלה חדש.

אין להיסמך על תוכן המאמר, ואין הוא מהווה כהמלצה לבצע פעולה כזו או פעולה אחרת שכתובה בכתבה, הכתבה נכתבה מתוך ניסיונו של כותב המאמר והוא לא מהווה המלצה לנקיטת פעולה כלשהי. הכתבה נכתבה על מנת לשפר את הידיעות ולתת ערך מוסף לגולשים ולטכנאים שמגיעים לפתור תקלות במחשב ולתת להם עוד זווית ראיה אך אין להיסמך עליה. במידה ואתם מבצעים רכישה מהאתרים המקושרים וודאו עם המוכר שהמוצר האלקטרוני מתאים למדינת ישראל מבחינת רמת המתח וולט וה PLUG. שימו לב שפלאג US לא מתאים לישראל. האתרים המקושרים הם אתרים שאינם שייכים לבעל בלוג זה אלא לחנויות שפזורות ברחבי האתרים הגדולים כדוגמת איבי ודומיהם. וכל נקיטת פעולה הינה על אחריות המקליק, במידה והנך מתחת לגיל החוק הנך מתבקש לא לבצע רכישה באתרים אלא רק על ידי השגחה של אדם מבוגר. יש לקחת בחשבון שאתם עשויים לשלם מכס וגם לחברות השילוח ולכן חשוב לבדוק כמה המוצר שלכם עולה והאם תשלמו עליו מכס או שזה כולל הכול, בדקו אם מוכר החנות באתר המקושר. 

קרדיט תמונה:

Photo by XPS on Unsplash