מבצעים דילים והנחות ענק באתר הקניות הגדול בעולם AMAZON

יום חמישי, 15 באפריל 2021

עוצמת ה WIFI של מצלמת אבטחה חלשה מה עושים?

עוצמת ה WIFI של מצלמת אבטחה חלשה מה עושים

לפני מספר שנים רכשתי 2 מצלמות אבטחה WIFI לבית עבורי הוריי המבוגרים, כדי שאחיי ואחיותי נוכל להיכנס למצלמת האבטחה של הבית מעת לעת ולבדוק שההורים לא נפלו, או שהם לא במצוקה כלשהי ואין להם דרך איך "לקרוא לעזרה".

המצלמות אבטחה שקניתי אם לומר לכם את האמת... היו על הפנים! קודם כל נתחיל בזה שכל הזמן היו ניתוקים ברשת האלחוטית, ווידיאו לא נשמר בענן כמו שצריך בעקבות הניתוקים הרבים, וכשניסינו להיכנס למצלמות כשהיינו בעבודה אז המצלמות פשוט לא עבדו הם הראו לנו אותם כ OFFLINE כלומר מכובות.

בגלל שאני בנאדם טכנולוגי מאוד אז הזמנתי מגדיל טווח WIFI ברשת האינטרנט כדי שיוכל לשפר את "אות הקליטה" של מצלמות האבטחה ובהתחלה באמת זה עבד ליום יומיים ואז שוב פעם בום... התחילו עוד פעם ניתוקים ממצלמות האבטחה.

פתרון של ממש לא היה למצלמות האבטחה בגלל שהאבחנה שלי הייתה שתי אפשרויות או "שכרטיס ה WIFI של מצלמות האבטחה היה תקול" שזה שכיח יותר, או "שכרטיס הרשת WIFI של מצלמת האבטחה היה לא איכותי ובעל אות חלש". הדיאגנוזה ממש לא משנה לי כי אני קניתי במטרה ליהנות ממצלמת אבטחה איכותית.

נכנסתי שוב פעם לרשת האינטרנט וחשבתי איזו מצלמת אבטחה לקנות הפעם, וקראתי המלצה על איזושהי מצלמת אבטחה עם כרטיס רשת אלחוטי נורמלי יותר, בצעתי רכישה, וכשהמוצר הגיע ראיתי שבאמת הוא הרבה יותר אמין, הקליטה האלחוטית הרבה יותר רציפה, הקליטה קולטת למרחק גדול יותר. זאת אומרת חברים שאם יש לכם מצלמת אבטחה שלא קולטת כמו שצריך אזורים הבעיה היא לא בהכרח במרחק אלא בעיקר בכרטיס הרשת של המצלמה ובאיכות הקליטה שלו.

אני חייב לציין שמצלמת האבטחה שקניתי קודם לכן עלתה לי 70 שקלים, והמצלמת אבטחה הנוכחית שקניתי עלתה לי הרבה יותר מ 70 שקלים, בערך 150 שקלים אבל זה שווה כל שקל בעיקר בכל מה שקשור להורים מבוגרים שצריכים השגחה וכשיש תקלות אז הלב שלך לא שקט.

הייחודיות של מצלמת האבטחה הנוכחית היא:

  • יש לה ראיית לילה
  • יש לה אפליקציה ייעודית וניתן לצפות במצלמת האבטחה מהפלאפון הסלולרי
  • היא מסתובבת 350 מעלות 
  • המיקרופון שלה מעולה
  • הבקר האלחוטי (כרטיס רשת WIFI) בתוך המצלמה איכותי מאוד וקולט קליטה רחבה וטובה ורציפה מניסיון שלי
  • ניתן לשמור "תיעוד" של כל המצלמה "בענן חינמי", או "בענן בתשלום"
  • אפשר לתזמן את שמירת הסרטונים בענן
  • אפשר לכוון במצלמה את רמת "הרגישות" ככה שלא "תצלם סתם" 
  • אפשר לקבל התראות לנייד מתי "שחיישן התנועה" מופעל
  • אפשר להפעיל אזעקה שתבקע מהמצלמה מתי "שיישן התנועה מופעל"
בקיצור מצלמת אזעקה סוף הדרך...

מי שמעוניין לקנות את אותה מצלמת אבטחה WIFI כמו שלי יכול להשיג אותה בקישור הבא:
קישור לרכישת המצלמה מהחנות שאני קניתי בה: מצלמת אבטחה WIFI איכותית ללא ניתוקים


קרדיט תמונה:

מצלמת אבטחה WIFI איכותית ללא ניתוקים


אין להיסמך על תוכן המאמר, ואין הוא מהווה כהמלצה לבצע פעולה כזו או פעולה אחרת שכתובה בכתבה, הכתבה נכתבה מתוך ניסיונו של כותב המאמר והוא לא מהווה המלצה לנקיטת פעולה כלשהי. הכתבה נכתבה על מנת לשפר את הידיעות ולתת ערך מוסף לגולשים ולטכנאים שמגיעים לפתור תקלות במחשב ולתת להם עוד זווית ראיה אך אין להיסמך עליה. במידה ואתם מבצעים רכישה מהאתרים המקושרים וודאו עם המוכר שהמוצר האלקטרוני מתאים למדינת ישראל מבחינת רמת המתח וולט וה PLUG. שימו לב שפלאג US לא מתאים לישראל. האתרים המקושרים הם אתרים שאינם שייכים לבעל בלוג זה אלא לחנויות שפזורות ברחבי האתרים הגדולים כדוגמת איבי ודומיהם. וכל נקיטת פעולה הינה על אחריות המקליק, במידה והנך מתחת לגיל החוק הנך מתבקש לא לבצע רכישה באתרים אלא רק על ידי השגחה של אדם מבוגר. יש לקחת בחשבון שאתם עשויים לשלם מכס וגם לחברות השילוח ולכן חשוב לבדוק כמה המוצר שלכם עולה והאם תשלמו עליו מכס או שזה כולל הכול, בדקו אם מוכר החנות באתר המקושר.